Account Whatsapp Bel
9.3

Heb je een vraag over één van onze producten of diensten? Heb je een vraag over jouw bestelling? Wil je weten wat de kwaliteit is van de producten die wij leveren? Of heb je een andere vraag? Lees het hieronder direct!

Veelgestelde vragen

Producten en refurbished

  1. Wat is refurbished?
    De apparatuur die bij ons binnenkomt krijgt een tweede leven. Wij controleren alle smartphones op meer dan 40 punten en zorgen ervoor dat jouw refurbished iPhone weer als nieuw functioneert. Wij reviseren altijd met onderdelen van super hoge kwaliteit! Klik hier om meer te weten!
  2. Wat is het verschil tussen refurbished en tweedehands?
    Een refurbished apparaat is zeker niet hetzelfde als een tweedehands device die je van een particulier koopt (dus zonder garantie). Aan refurbishment gaat een heel proces vooraf om daadwerkelijk tot een refurbished iPhone (of ander apparaat) van Tweek te komen. Klik hier om meer te weten!
  3. Wat is de conditie van refurbished devices?
    Je kunt al onze refurbished smartphones in vier verschillende gradaties kopen. Al onze refurbished smartphones worden met de hand gecontroleerd op uiterlijke staat en ingedeeld in ‘condities’. Klik hier om meer te weten!
  4. Hoe worden refurbished producten getest?
    Wij testen alles! Wij hebben een uitgebreide testprocedure ontwikkeld om de zekerheid te kunnen bieden van goed functionerende devices die wij 100% kunnen garanderen! We testen onze smartphones bijvoorbeeld al op meer dan 40 punten! Klik hier om meer te weten!
  5. Zijn alle prijzen inclusief BTW?
    Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW. De meeste refurbished producten worden verkocht onder de margeregeling van 0% BTW. Alle nieuwe apparatuur, onderdelen en accessoires worden verkocht met 21% BTW.
  6. Verkopen jullie ook nieuwe apparatuur?
    Jazeker. We verkopen nieuwe hardware, accessoires, onderdelen en gereedschap. Op aanvraag kunnen wij ook nieuwe devices leveren, zoals iPhones. Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Bestelling en levering

  1. Waar blijft mijn pakketje (NL)?
    Je krijgt na jouw bestelling altijd een bevestiging van de verzending van jouw order. In dit mailtje kun je ook de track and trace code vinden voor jouw pakketje. Wij verzenden met DHL en jouw pakket is vaak vanaf 00:00 uur traceerbaar. Heb je geen e-mail ontvangen? Check voor de zekerheid jouw spam-box!
  2. Wat zijn de verzendmethodes en de kosten hiervan?
    De verzendkosten zijn bij een bestelling boven de €25,- altijd gratis. Bij bestellingen onder de €25,- kost thuisbezorging je €2,95. Ophalen bij een DHL Servicepoint kan ook voor €2,95. Ophalen bij Tweek in Middelburg is gratis. Klik hier om meer te weten!
  3. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
    Op dit moment kun je bij Tweek op 4 manieren betalen. Je kunt betalen met iDeal, Paypal, Bancontact en bankoverschrijving. Bij ons op de zaak kun je pinnen en contant betalen.
  4. Wat zijn de levertijden?
    Bij alle verzendmethoden die wij hanteren geldt: voor 17:00 uur besteld, is morgen in huis. Als je jouw bestelling wilt ophalen, dan kun je vaak dezelfde dag nog terecht. Klik hier om meer te weten!
  5. Mijn product is beschadigd geleverd, wat nu?
    Neem direct contact op met onze klantenservice! We gaan meteen voor je aan de slag.
  6. Ik heb het verkeerde product besteld, wat nu?
    Dan kun je jouw product gewoon retourneren. Klik hier om meer te weten!
  7. Er is een verkeerd product geleverd, wat nu?
    Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Je krijgt van ons dan een gratis retourlabel toegestuurd.
  8. Kan ik mijn bestelling afhalen bij Tweek?
    Jazeker! Dit kan in Middelburg. Maak altijd van tevoren even een afspraak via onze klantenservice.
  9. Moet ik thuisblijven voor mijn bestelling?
    Als het een pakketzending betreft, dan dien je wel thuis te zijn. Anders wordt je pakket afgeleverd bij de buren of een DHL Servicepoint bij jou in de buurt. Is het een brievenbuspakje? Dan komt deze gewoon door de brievenbus en hoef je niet thuis te blijven.
  10. Hoe ontvang ik mijn factuur?
    Via de mail! Zodra je een bestelling plaatst, wordt de factuur naar jouw e-mailadres verzonden. Check ook je spambox als je de e-mail van ons niet direct kunt vinden!
  11. Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
    Die kun je hier vinden.

Garantie en retour

  1. Hoe lang heb ik garantie?
    Op al onze refurbished producten heb je standaard 6 maanden garantie en heb je de mogelijkheid om tot 2 jaar garantie bij te kopen. Op al onze nieuwe producten zit standaard 2 jaar garantie.
  2. Waar heb ik precies garantie op?
    Dat kun je precies vinden op onze garantie-pagina!
  3. Hoe stuur ik een product op voor reparatie onder de garantie?
    Deze kun je aanmelden bij onze klantenservice. Meer informatie kun je hier vinden.
  4. Ik twijfel of ik nog garantie heb, wat nu?
    Neem dan even contact met ons op. Vaak kunnen we je telefonisch al verder helpen!
  5. Kan ik mijn bestelling bij jullie herroepen?
    Ja hoor, dat is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling. Je mag deze retour sturen en dan krijg je hiervoor jouw geld teruggeboekt.
  6. Hoe kan ik een bestelling naar jullie retour sturen?
    Deze kun je aanmelden bij onze klantenservice. Meer informatie kun je hier vinden.
  7. Wanneer wordt mijn retourzending verwerkt?
    De verwerkingstijd is tussen de 1 en 3 werkdagen na ontvangst van jouw pakket.

Overig

  1. Welk type device heb ik precies?
    Voor Apple kun je hier klikken. Voor Samsung kun je hier klikken. Heb je een ander device? Neem dan even contact met ons op!
  2. Kan ik mijn device bij jullie laten repareren?
    Jazeker! Hiervoor kun je terecht op ons reparatie-gedeelte. Klik hier om meer te weten!
  3. Mijn apparaat gaat niet meer aan of doet vreemd, wat nu?
    Probeer je toestel altijd eerst even uit en aan te zetten. Anders kun je ook proberen om deze te resetten. Als dit niet lukt, neem dan even contact met ons op.
  4. Hoe word ik een zakelijke klant van Tweek?
    Stuur ons een mailtje en wij zullen je direct de beste zakelijke oplossing aanreiken!
  5. Kan ik ook langskomen bij Tweek om een product te bekijken?
    Ja hoor, dit mag op afspraak. Neem even contact op met onze klantenservice!
  6. Kan ik mijn oude apparatuur aan Tweek verkopen?
    Ja hoor, neem even contact met ons op voor de mogelijkheden.

Contact

  1. Wat is jullie telefoonnummer?
    0118-851050
  2. Wat is jullie e-mailadres?
    klantenservice@tweek.nl
  3. Kan ik jullie bereiken via Whatsapp?
    Jazeker! 06-34728918
  4. Wat is jullie adres?
    Tweek Middelburg
    Ampèreweg 26-M
    4338 PT Middelburg
  5. Wat zijn jullie openingstijden (klantenservice)?
    Maandag t/m vrijdag | 09:00-17:30 uur
    Zaterdag | 11:00-17:00 uur
    Zondag | Gesloten

Meer weten over Tweek?

Wil je meer weten over wat Tweek doet? Check dan ons Youtube kanaal voor video’s met tips and tricks. Maar ook reparaties en leuke video’s!

Bekijk onze categorieën

Smartphone scherm of batterij kapot? Spelcomputer of computer reparatie?

Smartphone scherm of batterij kapot?

Wij zijn dé reparatie experts van Zeeland en hebben jouw smartphone in een mum van tijd weer gefixt.

Moet je scherm worden vervangen? Zullen wij je batterij vervangen? Of heb je een ander probleem met je smartphone?

Ook voor alle reparaties aan jouw spelcomputer, laptop of computer kun je bij ons terecht!

Reparatie laten uitvoeren

Smartphone kapot? Wij repareren het direct voor je!

Is jouw smartphone kapot? Heb je een nieuw scherm nodig voor jouw Apple iPhone? Of wil je de batterij vervangen in jouw smartphone? Kom dan langs bij Tweek in Middelburg.

Spelcomputer of computer reparatie bij Tweek

Is jouw spelcomputer kapot? Heb je een reparatie nodig aan jouw laptop of computer? Tweek helpt jou verder in Middelburg

© 2024 Tweek.nl

0
    0
    Winkelwagen
    Winkelwagen is leegTerug naar winkel
      Calculate Shipping